Acte final de la Codeweek URV CM-C 4t

Aquest matí s’ha celebrat l’acte final de la Codeweek URV 2020 (versió extensa) conduït per Carles Lozano, del URV Divulga, per videoconferència.

En aquesdt acte, les escoles i instituts seleccionats com a finalistes han exposat els seus projectes Makey-Makey o Arduino al jurat, que un cop escoltats tots els grups d’alumnes candidats han emès el seu veredicte.

A la categoria de primària, les escoles finalistes han estat:

1. Escola Saavedra amb el projecte “Els colors de la llum”
            2. Escola La Parellada, de Santa Oliva
            3. Escola Cèsar August, de Tarragona

A la categoria de secundària, els instituts finalistes han estat:

1. IE Daniel Mangrané, de Tortosa
            2. Institut La Mar de la Frau, de Cambrils.

La presentació dels alumnes de cicle mitjà C, en representació de tots els alumnes de quart de l’escola, vn fer així l’explicació del seu projecte al jurat del certamen.

El veredicte final per part del jurat és aquest.

Composició del jurat de la Codeweek URV 2020 (extensa) ha estat:

• Antonio Moreno Ribas, sotsdirector Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE)
  • Maria Dels Àngels Moncusí Mercadé, docent Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques (DEIM)
  • Enric Bolaño, ambaixador STEAM del Departament d’Educació i docent de secundària
  • Míriam Gertrudix, estudiant URV i membre de l’associació URBOTS