A cicle superior treballem amb Scratch

Els alumnes de cicle superior estem aprenent a utilitzar Scratch.
Amb Scratch, podem programar les nostres pròpies històries, jocs i animacions — i compartir les creacions amb altres a la comunitat en línia.

Scratch ajuda a la gent jove a pensar de manera creativa, a pensar sistemàticament i a treballar de manera col·laborativa — competències essencials pel segle XXI.

Scratch és un projecte del Lifelong Kingergaten Group del MIT Media Lab. És gratuït.

Informació per a pares de la pròpia pàgina d’Scracth

Us animo a tots els pares i mares a seguir els aprenentatges dels vostres fills i filles a la secció d’Scratch del web de l’escola