Segona sessió d’explicada de contes a l’escola

Ruben MartínezAquest divendres 13 de Novembre els alumnes de l’escola gaudiran una nova explicada de contes, en aquesta ocasió serà de la mà de Rubén Martínez.

Rubén Martínez va néixer a Caracas, Veneçuela en 1964 ha publicat contes, teatre i poesia infantil, així com tres discos amb la seva música. Des de 1990 les seves obres han rebut diversos premis. Des de 1984 és narrador de contes i pioner de la versió contemporània d’aquest art a Veneçuela, Xile i Catalunya.

Serà una tarda plena d’històries, emocions i vivències màgiques amb un excel·lent representant de l’art d’explicar contes.