Explicada de contes amb Ferran Martín

Foto5El divendres 27 de novembre els alumnes de l’escola van aprendre noves històries i contes amb Ferran Martín.

Ell sempre diu que la paraula nua té la capacitat de transportar-nos a d’altres dimensions lluny dels espais habitats pel cos. Per això amb una manera de narrar senzilla intenta connectar amb quelcom ancestral seu i del públic. Ha incorporat el so d’alguns dels instruments musicals més antics del planeta en els seus contes: la guimbarda (instrument eurasiàtic), el didgeridoo australià, les campanes tibetanes o el djembé africà.

Amb aquesta activitat es va concloure la sèrie d’explicades de contes a l’escola Saavedra durant aquest primer trimestre. Aquests són espais que permeten desenvolupar la imaginació i l’alegria dels nens i nenes.

Els deixem l’enllaç amb la resta de les fotos: https://flic.kr/s/aHskqTbMhR