Els contes omplen l’Escola Saavedra

Els nens i nenes escoltant el conte

Aquesta setmana de Sant Jordi ens van visitar pares i mares de l’escola per explicar contes dels seus països en la seva pròpia llengua.

L’Armand va ensenyar als nen i nenes de p5 a construir un drac de St. Jordi a partir de la seva lletra. Mariem Chairi, la mama del Nacef va explicar un conte als nens i nenes de 3t i 4t, i la mama de la Fatou, va explicar a P3-P4 i P5.

El dimarts la Isabelle va explicar aventures de Tintín en francès, i la Mònica ens va fer pensar amb “O mistério do Velho casarao”.

L’Alejandro i la Neiky, els pares del Tadeo, van compartir amb els nens i nenes de P3-P4 i P5. I l’Albert va explicar un conte amb els més petits de l’escola.

Finalment la Carolina, la mare del Jan Pol,  va explicar els últims contes de la Setmana de Sant Jordi 2015.

Ens agrada molt que els pares i mares vinguin a l’escola a explicar històries amb tantes llengües diferents.

Els deixem una mostra del que ha estat aquesta setmana de contes en l’escola