Eleccions al consell escolar

Què és el Consell Escolar?

El Consell Escolar és l’òrgan de participació en el control i gestió del centre dels diferents sectors que constitueixen la comunitat educativa. (alumnes, professors, pares i personal d’administració i serveis).

Qui forma part del Consell Escolar?

La directora de l’escola, que serà la presidenta.

• La cap d’estudis.
  • Professors triats pel Claustre.
  • Representants dels pares dels alumnes.
  • Un representant del personal d’administració i serveis.
  • Un regidor o representant de l’Ajuntament del municipi.
  • El secretari de l’institut, que actua com a secretari del Consell Escolar, i que té veu però no vot.
  • Com es renova el Consell Escolar?

Les persones del CONSELL ESCOLAR són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys el primer trimestre del curs escolar.

CLICANT LA IMATGE DE SOTA TINDREU MÉS INFORMACIÓ.