Visitem a l’Antiga Audiència els treballs exposats per les escoles del Pla d’Entorn.
Avui els nens i nenes de la classe del Drac de Sant Roc hem visitat l’exposició que el Pla d’Entorn ha organitzat amb alguns dels treballs plàstics (només alguns, perquè tots era impossible!) que els infants de les escoles de la ciutat (barris i centre) van dur a terme, el curs passat, amb motiu del 25è aniversari de la declaració de Patrimoni de la Humanitat per al nostre conjunt arqueològic.
La mostra és molt bonica, amb molts elements treballats, i ens ha fet molta il·lusió de veure-hi exposat el Teatre Romà que vam crear el curs passat.
El vam elaborar amb materials reaprofitats (cartrons d’embalatges, tubs de paper de vàter i el paper d’eixugar mans que havíem fet servir per a les nostres, quan ens les rentàvem, pintats amb cola barrejada amb aigua). Vam construir el fons d’escena i l’escenari amb caixes i el públic i els actors amb taps de vi, també aprofitats.
Hem estat molt contents de poder participar en la mostra i sumar-nos a l’aprenentatge que els infants d’aquesta ciutat hem fet en relació al patrimoni històric del nostre passat romà.
Aquest és el primer pas per valorar-lo, preservar-lo, difondre’l i tenir-ne cura!


