Festa de Fi de Curs

Benvolgudes famílies,
Des de l’Escola Saavedra i l’AFA, estem preparant amb molta il·lusió la gran festa de fi de curs de divendres dia 20 de juny! 🌞

Us compartim informacions i recomanacions importants perquè tots puguem gaudir d’una tarda-vespre plena de bon ambient, jocs i convivència:
♻️ Porteu gots reutilitzables de casa.Fem entre tots una festa més sostenible!
🎭 A la tarda tindrem jocs en família, festa de l’escuma, animació i, per tancar, un espai molt especial: sopar de carmanyola amb les famílies. També hi haurà un tastet dels Sopars del món, per compartir plats i cultures 🍲🌎.
Els infants de 5è i 6è col·laboraran en l’organització de jocs i activitats. Faran torns per dinamitzar les propostes i ajudar als més petits. Els volem felicitar per la seva implicació! 👏

🛑 Atenció!
Durant tota la festa, les famílies sou les úniques responsables dels vostres fills i filles.
És una festa organitzada per l’escola i l’AFA, però compartida amb tota la comunitat educativa. Necessitem que cadascú se’n faci càrrec perquè tot funcioni i ens ho passem bé.
Per gaudir millor de la festa, tingueu en compte aquestes recomanacions:
💦 Hi haurà jocs d’aigua I FESTA DE L’ESCUMA! Porteu banyador, xancles lligades, ulleres de piscina, roba de recanvi i molta responsabilitat. Fem-ne un ús adequat pensant en la seguretat de tothom .

👕 Els vestidors estaran oberts per poder-se canviar de roba. Les dutxes seran responsabilitat de la família, en cas que siguin necessàries. No hi ha aigua calenta, que a aquestes alçades de l’any tampoc cal.
⚽ Deixem les pilotes a casa i gaudim de les activitats que trobareu preparades a l’espai.
🎯 Participem als jocs amb respecte: fem cua, esperem el torn i ajudem-nos entre tots.
🎠 Cuidem el material dels jocs. Si el tractem bé, el podrem tornar a fer servir en properes festes!
🚽 Fem servir els lavabos habilitats. Mantenim l’espai net i agradable per a tothom.
🧹 Utilitzem les papereres. Una escola neta és una escola estimada!
🍽️ Sopem a la zona habilitada per menjar, per poder compartir l’estona amb tranquil·litat i ordre.

Moltes gràcies per fer pinya i per contribuir a una festa on totes i tots hi tenim un paper!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut