Al llarg d’aquest curs, les sessions de psicomotricitat han estat una eina fantàstica per al desenvolupament físic i emocional dels infants, ja que la interacció física i emocional durant el joc té un impacte directe sobre el desenvolupament cognitiu i social del nen.
En les dues sessions setmanals que hem dut a terme durant el curs, hem pogut observar una evolució molt positiva dels infants en relació al coneixement i control del propi cos, la coordinació, l’equilibri i l’orientació espacial, en autonomia i en el respecte i cooperació durant el joc.
Tot això ho hem treballat emprant circuits motrius amb material divers (mòduls, cordes, túnels, bancs…), activitats amb pilotes, mocadors i altres objectes per a la coordinació, jocs de persecució, córrer, amagar-se, saltar, construir, … I per acabar totes les sessions amb la relaxació i escolta del cos i hàbits higiènics.
Les sessions de psicomotricitat han estat molt ben rebudes pels infants i veure les seves cares esperant-les amb il·lusió, ens han omplert de felicitat.


