I5: Aprendre en moviment és molt més divertit!

Els infants d’I5, 5 anys, vam poder gaudir d’una sessió plena d’aventura vinculada al projecte transversal de l’escola: el mar. Durant la sessió, el gimnàs de l’escola es va convertir en un gran oceà on els infants havien d’aconseguir desplaçar-se sense tocar l’aigua. La consigna era clara: «el terra és aigua i no la podem tocar».

Amb aquesta activitat, han desenvolupat habilitats motrius, treballant l’equilibri, la coordinació i l’agilitat, alhora que fomenten la cooperació entre companys/es per trobar les millors estratègies per avançar sense tocar el terra, «el mar».

L’experiència ha estat tot un èxit i els infants han gaudit d’una manera lúdica i vivencial d’aquest viatge pel mar, reforçant el vincle amb el projecte de l’escola i descobrint, un cop més, que aprendre en moviment és molt més divertit!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut