Gran Premi de Fórmula 1 Escola Saavadra 2020-2021

Després de molts dies d’intens treball, creativitat a dojo, prototipar solucions, testejar-les i prensar-les, ha arribat el moment de posar a la pràctica al Gran Premi de Fórmula 1 Escola Saavadra.

Amb el mateix vehicle base i la mateixa programació però amb modificacions mecàniques individuals, cada parella ha portat a la línia de sortida una proposta de vehicle amb l’objectiu d’arribar més lluny.

A la primera final, han pres part sis vehicles, mentre que a la segona han estat només quarte, ja que dos equips no ha aconseguit tenir el seu cotxe a punt al moment del semàfor verd.

Voleu saber quines han estat les dues parelles guanyadores?

Final 1

Final 2