Concert de Nadal 2024
27/12/24Aquest any hem fet tot un concert tradicional. Bones festes !
Podeu veure el vídeo a la zona restringida
Aquest any hem fet tot un concert tradicional. Bones festes !
Podeu veure el vídeo a la zona restringida
Dimarts 19 de novembre l’alumnat de sisè de primària va anar a gaudir d’un concert d’òpera, “La cuina de Rossini” al Liceu. Aquesta és una de les sortides que fem cada any per aproximar la música de diferents estils als infants. Havien estat coneixent… Llegeix més»
Els infants de I4 i I5 vam gaudir ahir d’una sortida molt especial al Sants Teatre per veure l’obra Elmer l’elefant. Aquesta entranyable història ens va ensenyar la importància d’acceptar-nos tal com som.
Els nens i nenes van gaudir molt de l’espectacle, rient i emocionant-se amb… Llegeix més»
Els grups de 2n, anomenats “La màgia” i “Harry Potter”, hem rebut la visita d’un mag a les nostres aules. El mag Raül ens ha ensenyat uns trucs de màgia espectaculars per poder fer a casa. Primer hem creat el nostre propi material i després… Llegeix més»

Els infants de cicle mitjà hem estat treballant investigant curiositats sobre el món de l’espectacle, en concret sobre “El Fil Invisible”, un musical molt divertit i emocionant.
Primer vam començar llegint tots junts el llibre i vam parlar sobre què pensem que és el fil invisible… Llegeix més»
Avui hem celebrat el dia de la música amb un matí ple de concerts. Els i les artistes han estat els nens i nenes de l’escola que toquen algun instrument: piano, violí, violoncel, bateria, flauta o guitarra. Hem creat quatre espais i per grups anàvem… Llegeix més»
Van ser uns dies divertits, en companyia dels companys i companyes, on van gaudir de la natura, van fer activitats de muntanya, van conèixer animals, van fer experiments, van fer esport…
El primer dia, després de conèixer les instal·lacions, van fer dues activitats: construir una… Llegeix més»
Durant la setmana de la castanyada, a educació infantil, ens hem quedat amb un pam de nas!
Resulta que hem rebut una maleta tancada i barrada amb un cadenat i acompanyada d’una carta. Ens hem quedat amb la boca oberta quan ens hem assabentat de qui… Llegeix més»
El passat 11 d’octubre els nens i nenes del primer cicle de primària (primer i segon) vam fer una sortida al Climbat de la Foixarda. L’objectiu de la mateixa era gaudir d’un dia d’escalada tots plegats, però també fer cohesió de grup a nivell intercicle.
Només… Llegeix més»