Ens ha visitat el Patge i hem cagat el Tió!

Aquests últims dies del trimestre són molt especials. Les nenes i els nens de 1r i 2n vam anar al Parc de l’Espanya Industrial a buscar el Tió i, després de donar-li molt de menjar, ens ha cagat un bon esmorzar!
També hem rebut la visita… Llegeix més»

Sortida a la Granja ” La cohesió”

El dia 3 de desembre vam anar a
La Granja a Santa Maria de Palautordera per treballar la cohesió de grup i en contacte amb la natura. Va ser un dia ple d’emocions!

4T escoltem la Banda Municipal de Barcelona

Vam anar a l’Auditori  i vam escoltar la Banda Municipal de Barcelona .En començar el concert, van  sortir moltíssims músics disfressats  amb roba d’ estar per casa: pijames, batins,… Van simular rebre un paquet on hi havia les partitures de les peces musicals que ens… Llegeix més»

Tallers d’experimentació

Durant aquest primer trimestre, en els tallers d’experimentació, hem confeccionat maquetes dels diferents accidents geogràfics i hem fet erupcionar un volcà. Tot amb plastilina. Ens han quedat uns treballs fantàstics.

taller Stop soroll

El mes d’octubre ens va venir a l’escola una educadora de l’AMB a fer-nos un taller sobre contaminació acústica. Ens va parlar de la diferència entre so i soroll i vam mesurar diferents sons i sorolls de l’escola amb l’ajut d’un sonòmetre

La tardor al Jardí

Les nenes i els nens de 1r vam sortir al jardí a fer d’artistes. Aprofitant que és la tardor i el nostre jardí estava molt bonic, el vam dibuixar i pintar.
Si cliqueu la imatge podreu veure l’àlbum de fotos.

Concerts de Santa Cecília

Com cada any dediquem un dia intensiu a la música.
El 22 de novembre al matí vam gaudir d’un concert a les Cotxeres de Sants  ” Beatles for Children” i per la tarda en diferents espais de l’escola el nens i nenes que toquen algun instrument … Llegeix més»

Pot dels bons moments

A cicle superior recordem alguns dels moments que han estat fantàstics a les nostres vides, els recollim per escrit i els guardem al nostre pot dels bons moments. D’aquesta manera, quan necessitem una empenta en un dia més trist nosaltres mateixos ens recordarem quantes coses… Llegeix més»