Caguem el Tió!

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem fet cagar el Tió. S’ha tirat molts pets i feia molta pudor, però estem molt contents perquè ha cagat un munt de neules i torrons. Hem picat amb totes les nostres forces fins que el Tió s’ha… Llegeix més»

Joguines solidàries

Per iniciativa dels alumnes de 6è, durant aquests dies s’han recollit un total de 169 joguines solidàries. La Creu Roja ens ajudarà a distribuïr-les per a que cap infant es quedi sense. Moltíssimes gràcies a totes i tots per fer-ho possible!

Visita del patge reial

Avui, dimecres 21 de desembre, el patge reial Diame Malal ens ha visitat a l’escola. Ha recollit les cartes que els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial tenien preparades per Ses Majestats els Reis d’Orient.
Hem aprofitat la visita per solucionar alguns dubtes sobre… Llegeix més»

Taller “Inventions for a better world”

Al taller “Inventions for a better world” alguns alumnes de Cicle Superior han estat imaginant i creant invents per millorar el món. Pistoles que disparen abraçades, plantes de reciclatge i compostatge, bombes plenes de diners, robots missatgers, fàbriques per convertir el CO2 en O2… Amb tantes bones idees… Llegeix més»

Fem panellets a Educació Infantil

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet panellets a l’escola, hem tastat tots els ingredients , els hem barrejat i ens ho hem passat molt bé preparant la massa i fent les boletes i guarnint-les. Ja veureu , ja… ens han quedat de disseny!!!!!
Cliqueu… Llegeix més»

Celebrem Sta Cecíclia

Un any més celebrem Sta Cecília a l’escola. Hem dedicat tot el dia a la música. Al matí  hem ballat amb els ritmes cubans de “Son de la guagua”. A la tarda hem gaudit a l’escola del concert que els nostres alumnes músics han… Llegeix més»