video escola

escola-novaimages (1)

DIA DEL MEDI AMBIENT

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT
El passat 5 de juny es va celebrar el Dia Mundial del Medi ambient.
Els grups del cicle mitjà i del cicle superior de l’Escola Pràctiques es van unir a la campanya DONA LA NOTA, encara hi som a temps.
Vam  preparar la… Llegeix més»

Continuem amb l’art d’estimar a religió

Com anem a religió en temps de confinament?,
Continuem amb l’Art d’estimar,(Comunitat cristiana,diferents creences,Transcendent,Jesús…)
Són activitats que interessin als nens i nenes.
Tota mena de recursos perquè hi hagi la mínima possibilitat de no tenir els mitjans.
Les videoconferències amb CI,CM són amb el mateix grup que preparen les… Llegeix més»

CONFINAMENT

Des del dia 12 de març, l’escola està tancada. Malgrat això, l’Escola Pràctiques segueix molt viva i el vincle entre mestres, nens i nenes, famílies i personal, segueix ben fort.
Voleu saber com?:

• Utilitzem la plataforma dinàntia per a comunicar-nos directament amb les famílies i fer… Llegeix més»

Rua de Carnaval

Avui tota l’escola hem sortit a fer la rua pel barri acompanyats per les famílies. La festa ha continuat al pati de l’escola amb desfilada de tot l’alumnat i jocs. Aquí teniu algunes fotos. Penjarem més
dav

Concert d’Hivern

El concert d’aquest any “Canviem el xip” està presentat pels nens i nenes de 6è que han preparat petites representacions referents a cada cançó.

Punt verd

Canviem el xip!
A l’escola ens estem posant les piles amb el reciclatge… i molts nens i nenes   han portat tot d’objectes i materials per al punt verd.
També hem posat punts de reciclatge als patis i als passadissos de l’escola i estem treballant  la manera de… Llegeix més»

Earth strike

Com ja sabeu, del 23 al 27 de setembre  ha estat una setmana de vaga general mundial per a salvar el planeta.  Per aquest motiu,  el divendres 27 ens vam unir a aquest moviment i vam mostrar la nostra preocupació per canvi climàtic: vam sortir… Llegeix més»