vídeo

Benvolgudes famílies,

Comencem un nou curs amb la il·lusió de seguir creixent com a escola i de continuar fent camí envers una educació pública de qualitat per a tothom, que tingui en compte la diversitat de característiques personals, interessos i necessitats de cadascun dels nostres alumnes.

Per poder avançar, és indispensable que família i escola caminem plegades cap a un mateix objectiu, amb plena confiança mútua i sense perdre de vista que al centre de totes les nostres actuacions hi ha d’haver els nens i les nenes, veritables protagonistes d’una tasca educativa comuna.

Dossier informatiu curs 2018-2019
 LLISTAT DE MATERIAL I LLIBRES PER AL CURS 2018-2019
 Avaluació per dimensions

escola-novaimages (1)

FESTA 50 anys escola

Va ser una celebració molt entranyable, amb tota la comunitat educativa i  antics  alumnes i mestres. Un espai de trobada, records,  jocs, exposicions, castellers, pastissos ,  cançons i diversió.
Aquí us deixem algunes Fotos i vídeos

Dia internacional de la dona

El dia internacional de les dones  enguany ha estat una jornada especialment reivindicativa en pro dels drets i oportunitats de les dones. A l’escola es van organitzar diferents  activitats totes pensades amb l’objectiu d’informar i prendre consciencia de les múltiples diferències i desigualtats existents entre… Llegeix més»

Celebració DENIP

Com cada any celebrem el Dia Escolar de la No Violència I la Pau.
Al pati tots junts hem cantat la cançó “Si tingués la màgia d’un mag”
Dàmaris Gelabert.
Cada nen portava la vareta màgica que havia fet a l’aula. Els nens i nenes més grans de… Llegeix més»

Celebrem Nadal

Festes  de NADAL
La felicitació amb  els desitjos de tots els nens i nenes de l’escola

A l’escola sempre ve el Patge Reial per a recollir les cartes de tots els nens i nenes de parvulari i cicle inicial.
Cliqueu la foto per a veure l’àlbum. Anirem… Llegeix més»

Santa Cecíclia

Com cada any vam celebrar Santa Cecília amb un concert al matí al Cassinet d’Hostafrancs El grup d’aquest any era “A GRUP VOCAL” vam cantar i ballar amb ells.
A la tarda vam fer diferents espais musicals a l’escola, on els nostres alumnes músics… Llegeix més»

Castanyada 2017

El dia 31 d’octubre les nenes i nens de l’escola vam celebrar la Castanyada. Vam rebre la visita de la Castanyera que, un any més, ens va portar les castanyes de la muntanya. Vam menjar castanyes i panellets i també vam ballar, cantar i jugar! Ens ho… Llegeix més»

Danses 2017

El passat 21 de Juny, com és tradició des de fa anys, vam acomiadar el curs tot dansant.
Japó, Àfrica, Amèrica, Hawaii, Mèxic… són algunes de les parts del món on l’alumnat i els mestres ens vam transportar.
Per veure els vídeos cliqueu aquí.
Si feu cliqueu… Llegeix més»

Oulainen-Barcelona experience

El dia 9 de maig, 16 estudiants finesos, dues mestres i alguns pares van venir a la nostra escola.
Durant aquest curs, hem estat treballant plegats i utilitzant la llengua anglesa en una website compartida i privada (Oulainen – Barcelona). Hem fet presentacions i els hem… Llegeix més»

Un gran èxit a la campanya de donació de sang

La campanya “Donar sang no fa mal, però fer-ho és genial” iniciativa de l’alumnat de sisè, dins  dels projectes de l’eix transversal “Construïm un món millor”, ha estat un gran èxit.  Es van superar totes les previsions de participació de famílies, mestres, monitors, practicants, gent del barri…amb… Llegeix més»

PUNT VERD MÒBIL

El passat dilluns dia 13 de març vam disposar al nostre centre del Punt Verd Mòbil Escolar, situat al C/ Guitard des de les 8:50h fins a les 12:45h.
Totes les nenes i els nens van participar reciclant tots aquells materials de rebuig que portaren a l’escola.
Aquesta… Llegeix més»

Banc de sang

Els i les alumnes de 6è estan treballant en un projecte molt maco, una jornada de donació de sang a la nostra escola amb la col·laboració del Banc de Sang i Teixits i amb el lema “donar sang no fa mal però fer-ho és genial”.
L’alumnat… Llegeix més»