Vídeo escola

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda a un nou curs escolar. Com cada setembre, retornem amb energies renovades i amb moltes ganes de compartir amb els vostres fills i filles bones estones d’aprenentatges, lectures, converses, jocs i emocions.

L’educació dels infants és una tasca col·lectiva, una feina que cal fer en equip. És per això que, com sempre, escola i família hem de seguir treballant colze a colze, per aconseguir que els nens i nenes creixin, aprenguin i es desenvolupin feliços i rics en experiències.

LLISTAT DE MATERIAL I LLIBRES PER AL CURS 2019-2020

Avaluació per dimensions

escola-novaimages (1)

Earth strike

Com ja sabeu, del 23 al 27 de setembre  ha estat una setmana de vaga general mundial per a salvar el planeta.  Per aquest motiu,  el divendres 27 ens vam unir a aquest moviment i vam mostrar la nostra preocupació per canvi climàtic: vam sortir… Llegeix més»

Contes a la biblioteca

El dilluns, 3 de juny la nostra conta contes, la Sílvia, la mare de l’ Ona i del Xavi ens va explicar el conte: OBRIU LES PORTES, a la biblioteca de l’ escola.
Ens ho vam passar molt bé !!!
I vam acabar ballant la cançó de… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2019

Avui hem anat a les Cotxeres de Sants a celebrar els Jocs Florals.   Tenim grans escriptors i escriptores que ens han fet emocionar.

Concerts de Santa Cecília

Com cada any dediquem un dia intensiu a la música.
El 22 de novembre al matí vam gaudir d’un concert a les Cotxeres de Sants  ” Beatles for Children” i per la tarda en diferents espais de l’escola el nens i nenes que toquen algun instrument … Llegeix més»

FESTA 50 anys escola

Va ser una celebració molt entranyable, amb tota la comunitat educativa i  antics  alumnes i mestres. Un espai de trobada, records,  jocs, exposicions, castellers, pastissos ,  cançons i diversió.
Aquí us deixem algunes Fotos i vídeos

Dia internacional de la dona

El dia internacional de les dones  enguany ha estat una jornada especialment reivindicativa en pro dels drets i oportunitats de les dones. A l’escola es van organitzar diferents  activitats totes pensades amb l’objectiu d’informar i prendre consciencia de les múltiples diferències i desigualtats existents entre… Llegeix més»