Els nens i nenes de Cicle Mitjà vam fer una sortida a Can Framis.Es un museu d’art contemporani d’artistes catalans o que han fet la seva obra a Catalunya.Vam arribar cap a les 10 del matí, ens vam rebre dues monitores que ens vam acompanyar tot el matí.
La sortida tenia dues parts:
-Primer vam fer un recorregut pel museu i ens van parar davant de quatre quadres per mirar-los i analitzar-los amb profunditat.
-Després, vam fer un taller de plàstica a unes aules preparades amb molts material. Va ser molt interessant perquè vam poder inventar la nostra pròpia obra.
En acabar, ens vam emportar les nostres produccions cap a l’escola i a més ens van donar una mena de carnets per poder anar-hi al cap de setmana amb la nostra família a visitar el museu i fer un taller.
Va ser una sortida molt interessant i ens va agradar molt.


