CM: Anem a visitar el Mercat del peix al Mercabarna

Els grups de 3r i 4t van realitzar els dies 18 i 19 de maig una visita al Mercat Central del Peix de Mercabarna.
La campanya “Creix amb el peix” promou el consum de peix i marisc, en el marc d’una dieta variada i saludable. També educa en el respecte al medi ambient i en el no malbaratament d’aliments.
Al Centre Interactiu del Peix , un espai museogràfic, els nens i nenes van descobrir varietats de peix i van aprendre sobre diferents aspectes relacionats amb el seu consum, la seva venda, l’arribada al port i al mercat.
També van poder tocar una sardina, un seitó, una bruixa i una maira i apreciar així algunes de les seves característiques.
Al llarg de la visita van descobrir el procés pel qual passen peixos i mariscs des de la seva captura al mar fins l’arribada a la taula ja que tot seguit van fer un dinar saludable a base de peix en el mateix recinte.
Van gaudir molt realitzant totes les activitats proposades. Esperem que es conscienciin de la importància d’uns bons hàbits alimentaris i puguin dir: m’agrada el peix! Ens ha agradat molt!

Si feu clic a les següents imatges podreu veure les fotografies de la sortida.

3r

4tA