Solució a la música de Vivaldi

La resposta a la pregunta que us feia sobre el 3r moviment de “La tardor” de Vivaldi l’heu encertat.

Anar de cacera era l’esport favorit en l’època de Vivaldi. Una alegre i juganera melodia ens parla dels caçadors que reunits a l’alba entre rialles i bromes es disposen a iniciar la gran cacera. El violí solista acompanyat del primer cello de l’orquestra imiten el so de la banya de caça i així se succeeixen una sèrie de diàlegs entre el violinista i l’orquestra que descriuen l’aventura de trobar, perseguir i aconseguir una presa.

Aquí us deixo un vídeo on expliquen totes les escenes i un musicograma per si voleu anar seguint la música amb les imatges:

 

Els que heu contestat correctament a la pregunta ja podeu fer les vostres propostes per la música de la propera setmana deixant un comentari en aquest article!

2 comentaris a “Solució a la música de Vivaldi”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut