A Cicle Superior som artistes! Cantània i Musical participatiu

Aquestes últimes setmanes hem pogut gaudir de dos espectacles meravellosos, el musical participatiu “El millor teatre del món” amb l’alumnat de 6è, i la cantània “Clara, l’art per dins” amb 5è.

Han estat dues experiències úniques i diferents, 5è ha cantat a l’Auditori de Barcelona amb 800 alumnes d’altres escoles, dues actrius i cantants professionals i tota una orquestra tocant la música en directe. 6è ha fet el seu espectacle al Teatre de l’Aliança del Poblenou, han cantat, fet de solistes, ballat i actuat com a personatges a un musical digne de Broadway!

Si aneu a la carpeta de classe del Drive trobareu imatges d’aquests dies.

Moltes felicitats a tothom per la feina ben feta, i esperem que us emporteu una experiència única i bonica a la vostra motxilla de vida.