Setmana de la música

Al llarg de la setmana de la música hem fet diverses activitats a l’escola, com els intercanvis musicals i audicions entre els diferents cursos. En aquests intercanvis hem pogut observar una mostra del què han treballat els diferents cursos des de l’àrea de música i també hem pogut gaudir de diferents audicions dels alumnes que aprenen a tocar un instrument fora l’escola. Ha estat molt bonic i sorprenent!

També hem pogut gaudir de l’audició de guitarra del Gerard Cabrera Giménez.

Una altra de les activitats de la setmana de la música és la mostra de danses. Aquesta activitat la vam haver de canviar de dia, a causa del mal temps, però finalment la vam poder celebrar el passat dijous. Com ja sabeu aquest curs a l’escola treballem l’època medieval i el temps dels castells així doncs les danses que hem preparat estan inspirades en aquesta època.

Us deixem un petit resum de la tarda de danses com a cloenda de la setmana de Santa Cecília.