Festa de final de curs 2020-21

Com ja sabeu, aquest divendres al matí, hem celebrat la festa de final de curs de l’escola, com ja és tradició, encara que enguany, adaptant-nos a la nova situació..

Hem pogut fer la cloenda del curs i del projecte transversal de l’escola: Els Nadius Americans. Ha estat la primera vegada en tot el curs que ens hem reunit totes les classes juntes. Cada grup ens ha regalat una representació, una petita mostra del projecte realitzat a cada classe sobre els Nadius Americans. Quin goig poder gaudir d’aquest moment compartits, de la companyia i del caliu de tots els companys i companyes. Hem pogut fer, ESCOLA!

Ha estat una llàstima que les famílies no hi hagueu pogut assistir, doncs la normativa encara no ens ho permet. Per aquest motiu, us convidem a visualitzar el vídeo elaborat.

Us agraïm a tots la vostra col·laboració i un agraïment molt especial al David i a l’Aleix per enregistrar-lo i editar-lo.

Esperem que ho gaudiu en família!!