4t- Finalistes programa “El Gust per la lectura”

El programa “El gust per la lectura” és un concurs que es basa en la lectura i treball de les obres i els dossiers didàctics proposats amb anterioritat.

Cada curs, sobre el mes d’octubre, el Servei de Suports i Recursos Lingüístics (SSRL) fa públiques les bases de la convocatòria i el professorat dels centres hi realitza la inscripció.

A les bases de la convocatòria s’hi recullen els requisits de participació, els criteris de selecció i el contingut dels treballs de totes les categories. Pel que fa a la tipologia de treballs, s’ofereix la possibilitat de presentar-ne d’individuals i de col·lectius, de creació literària, de recerca…; i fer-ho en suports diferents: llibre il·lustrat, mural, audiovisual, web, multimèdia…

L’edició d’enguany hi havia 266 treballs presentats, 108 centres educatius i 4.900 alumnes.

Tal i com ja sabeu el grup de 4t de l’escola hi va participar presentant el següent treball:

INFOPUIG, l’informatiu elaborat a la classe de 4t de primària a partir de la lectura del llibre “La cançó del bosc cremat”, de M. Àngels Juanmiquel, i presentat al XXVI concurs “El gust per la lectura”, que convoca el Departament d’Educació.

Doncs, ens fa molta il·lusió anunciar-vos que, el grup de 4t ha resultat premiat, en aquest concurs, dins la seva categoria, com a FINALISTA (2n premi). Els volem felicitar per la feina feta i per aquest reconeixement que alumnes i tutora es mereixen per la tasca realitzada durant el curs!

ENHORABONA!!!

Aquí us deixem el vídeo de la gala de lliurament de premis 2021. Al minut 21 :46 es presenta i es diu el motiu pel qual es dona el premi al grup de 4t.