El passat dimarts 18 d’octubre vam anar a collir els codonys de l’hort de l’escola.
Cada nen i nena de les classes de 3r (classe dels Diamants i classe dels Estels) vam collir un codony.
Els vam portar a la classe, els vam comptar i els vam pesar de dos en dos. Vam sumar tots els resultats i ens va donar 8 kilograms.
Vam escriure a l’agenda qui en volia per fer una recepta de codonyat o allioli de codony.
Els nens i nenes que van voler se’ls van emportar a casa.
Amb els codonys de l’hort vam fer codonyat amb l’ajuda de les famílies. I el divendres el vam provar entre tots el nens i nenes de la classe.
Al tastet de tardor hi havia: codonyat,moniato, mandarines, magrana, xirimoia, poma i pa per acompanyar.
Per grups, vam col·locar les fruites en forma de mandales i després ho vam provar tot mentre escoltàvem música.
Vam poder tastar diferents tipus de receptes de tardor, fins i tot un pastís típic d’Ucraïna, fet amb codonys. Totes les receptes les vam trobar boníssimes i tots plegats i plegades vam gaudir molt!
Nens i nenes de 3r B i A













