Acompanyament emocional

A la nostra escola l’acompanyament està basat en un sentiment d’amor, de cura, de respecte per a l’infant i per la seva essència.

Per acompanyar els nostres infants és imprescindible ser i estar en l’aquí i en l’ara. El més present possible en una actitud d’obertura emocional en una actitud d’escolta. Un adult “suficientment present” al seu costat per a ser escoltat, respectat i reconegut.

Els infants viuen l’aquí i l’ara de manera natural i espontània. Viuen en connexió directa amb els seus estats emocionals, amb el seu cos, amb el seu moviment, el seu plaer i el seu displaer. Si un infant ha estat respectat no perdrà aquesta connexió innata amb les seves pròpies necessitats vitals…. I si ha estat escoltat i respectat també serà capaç d’identificar com es sent a cada moment i podrà resoldre els seus conflictes d’una manera assertiva.