Com som?

QUINA ÉS LA NOSTRA MISSIÓ?

Som una escola pública, oberta, laica, inclusiva, participativa, vinculada al medi i respectuosa amb els ritmes i processos del infants. Una escola que dóna a l’educació una funció social dirigida al desenvolupament integral de les persones per assolir una vida plena i a l’adquisició de competències necessàries per a desenvolupar-se en un món canviant, complex, dins d’un marc que potenciï l’autoaprenentatge i el gust d’aprendre a aprendre, aprendre a conèixer, a fer, a conviure i a ser.

QUINA ÉS LA NOSTRA VISIÓ?

Volem aconseguir l’atenció inclusiva de la diversitat, l’obertura de l’escola a les famílies i la formació de la comunitat educativa que acompanyi els processos d’innovació i de canvi del centre, basats en una metodologia de treball viva i activa que vetlli per les singularitats dels infants i desenvolupi les seves intel·ligències i potencialitats.

QUINS SÓN ELS NOSTRES VALORS?

Som una escola centrada en les persones, en la integració de les competències i capacitats per a la vida. Una escola que genera contextos personals i comunitaris rics i complexes, basats en les idees dels nostres infants com a base de l’aprenentatge. Una escola centrada en la comunicació, que s’interessa pel respecte, la millora i pertany a la comunitat.

Valors fonamentals:

• El compromís, la revisió i la millora contínua
• L’adaptació al canvi i a les tecnologies
• La convivència com a oportunitat i una mirada respectuosa envers la infància
• La utilització òptima dels recursos i del medi
• La implicació, participació i respecte de tota la Comunitat Educativa
• Les actuacions de compromís social.