Estratègia Digital de Centre

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis.

Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents. És en aquesta línia que el Pla recull com a objectiu específic:

Objectiu específic 1: Garantir que l’alumnat, els docents i els centres comptin amb les infraestructures i l’equipament digital necessari per assegurar el correcte desenvolupament de les activitats d’ensenyament i aprenentatge.

En el marc del Pla d’educació digital de Catalunya, el Projecte d’acceleració de la transformació digital desplega les intervencions referides a connectivitats, equipaments d’alumnat i equipaments del professorat als centres que es començaran a executar a partir del mes de novembre. Aquest desplegament s’esglaonarà al llarg dels tres cursos del pla.

QUÈ ÉS L’EDC?

És el conjunt d’actuacions d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

Qui la duu a terme? Està liderada per l’equip de direcció, s’elabora des de la Comissió Digital i s’implementa per a tot el professorat.

A qui afecta? Ens afecta a tothom: centre, docents, alumnat i famílies.

A continuació podeu accedir al nostre google Site sobre l’Estratègia Digital de Centre on teniu recollit tota la informació:

SITE_ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE