VINE A L’ESCOLA PAU CLARIS!

5 de març de 2024 Oferta inicial de places escolars per centre i curs
Del 6 al 20 de març de 2024  Presentació de sol·licituds
17 d’abril de 2024 Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
Del 17 al 22 d’abril de 2024 Presentació de reclamacions
25 d’abril de 2024 Llista de sol·licituds amb la puntuació definitiva, un cop resoltes les reclamacions
30 d’abril de 2024 a les 11:00  Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
2 de maig de 2024 Llista definitiva ordenada
Del 29 al 31 de maig de 2024 Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
10 de juny de 2024 Llista d’alumnat admès i llista d’espera
Del 18 al 26 de juny de 2024 Matriculació

VÍDEO TUTORIAL: Com emplenar la sol·licitud de preinscripció escolar (2023-2024)

Si teniu qualsevol dubte podeu trucar a l’escola (973 352 327) o enviar un correu a escolapauclaris@xtec.cat

8M, Dia Internacional de la Dona!

Durant tot el mes de març, a l’escola hem estat duent a terme diferents activitats relacionades amb el 8M, el Dia Internacional de la Dona. Hem disposat d’un racó a l’escola perquè tota la comunitat educativa tingués a l’abast algunes lectures recomanades relacionades amb la temàtica i material didàctic per poder reflexionar del paper que va tenir, té i tindrà la dona.

DALÍ: FORMIGUES I RELLOTGES

A I4 continuem coneixent l’artista Salvador Dalí. Aquest cop hem estat fent formigues i rellotges tous. Sabeu que en Dalí tenia por a les formigues?

DALÍ I ELS ANIMALS SURREALISTES

L’alumnat d’I4 continuem treballant Dalí i en aquest cas hem creat animals molt estranys com ell també feia. Els voleu veure? Mireu, mireu…

UN TALLER SOBRE EL DOL MIGRATORI

L’alumnat d’aula d’acollida hem participat en un taller sobre el dol migratori, amb l’acompanyament de la Maria i la Vanessa, psicòloga i treballadora social.
Hem parlat del nostre país d’origen, per exemple, de la família que hem deixat, dels amics, la llengua, la tradició, el paisatge, el clima, l’escola, casa nostra, el menjar… van sortir molts aspectes que no sabíem dels nostres companys/es d’aula i sentiments propis que teníem oblidats.
Ens ha agradat fer l’activitat perquè ens ha fet pensar i recordar el que fèiem i teníem al nostre país, i també, perquè hem tingut l’oportunitat de valorar el que hem trobat aquí.
MªJoséPaxa i Mariangel

L’ESCRIPTOR RAMON BESORA ENS VISITA!

El dia 6 de març vam rebre a l’escriptor Ramon Besora, ja que hem estat treballant un dels seus llibres, anomenat “Els Iris” i també alguns dels seus poemes.
Ens ha agradat molt el seu taller, perquè ha estat ple de creativitat i recursos per treballar la poesia. Ens ha donat consells i ha recitat molts dels seus poemes. També nosaltres n’hem recitat alguns.
Per cert, ens ha dit que els Iris estan agermanats amb els Minairons! Ens ho hem passat molt bé i quan hem acabat li hem regalat una caixa amb animals fantàstics que hem creat, descrit i il·lustrat nosaltres. Li ha fet molta il·lusió!

Gràcies Ramon!!
Alumnes de sisè

TALLER DE ROQUES

El divendres 23 de febrer va venir el Marc Meya Escofet a l’escola Pau Claris, a 6è B. I el divendres, 1 de març, va tornar per fer el mateix taller a 6è A.
El taller estava estructurat en dues parts:
La primera part va ser teòrica, mentre que la segona era més pràctica i divertida.
Aquesta segona consistia a descobrir un codi per obrir un cofre que amagava un tresor.
Per descobrir el contingut del cofre s’havia de passar cinc proves relacionades amb les roques de la comarca. Si superaves les proves obtenies el número del cadenat que et permetia obrir el tresor.

Va ser molt entretingut!
Alumnat de sisè

INICIACIÓ A L’SCRATCH!

Els nens i nenes de cicle inicial ens hem començat a familiaritzar amb l’Scratch Júnior. Scratch Jr és una eina per a iniciar a l’alumnat en el llenguatge de programació per blocs d’una manera divertida i lúdica. A l’espai matemàtic anem creant històries senzilles per parelles.

PINTEM COM JACKSON POLLOCK!

L’alumnat d’educació infantil 3 anys, hem pintat com Jackson Pollock utilitzant les seves tècniques. Hem gaudit molt!

L’HIVERN EN ANGLÈS!

L’alumnat de CI està aprenent vocabulari de l’hivern en anglès a les classes i als espais d’aprenentatge de llengua anglesa. Aquí teniu una petita mostra d’activitats. Alguns infants de primer fins i tot són els protagonistes d’un videoclip!

Aquí teniu l’enllaç al videoclip!