EL “PETIT TALLER DE CANÇONS” VISITA L’ESCOLA PAU CLARIS DE LA SEU D’URGELL

El dissabte 20 d’abril el Petit Taller de Cançons (https://petaca.cat/), un grup de música que ofereix un ampli ventall de cançons emotives, on els valors, l’amor i la lluita en són els protagonistes, van visitar l’Escola Pau Claris, perquè l’alumnat de 4t i 5è participarà en la cantata que han creat conjuntament amb el Camp d’Aprenentatge Pau Casals: “La Veu de la Terra”.
Els infants i les seves famílies han tingut l’oportunitat de compartir un matí amb els PeTaCa. La trobada ha consistit en la presentació del grup i una exposició sobre la cantata i el seu eix vertebrador, la Terra i el medi ambient. Els infants han pogut fer preguntes als membres del grup i entregar-los uns dibuixos d’agraïment per la visita.
Per concloure la trobada, les famílies han gaudit d’una prèvia del que serà el concert del 19 de maig, a les 18:00 al Teatre Municipal de Balaguer. El Petit taller de Cançons i l’alumnat han ofert un màgic espectacle de música en directe amb un missatge molt clar: cuidem casa nostra.