Extraescolars

EXTRAESCOLARS DEL CURS 2019/20

JA HO TENIM TOT PREPARAT !!!!

Noves activitats.

Feu una ullada i si teniu qualsevol dubte envieu un email a extraescolars.ampalasinia@gmail.com o dayanis.guerra.carballoso@gmail.com i se us respondrà. També podeu trucar als telèfons 622 399 956 i 650 862 143.

Aquí teniu uns documents amb més detalls:
Normativa i descripció de les activitats
Resum de les activitats
Graella d’horaris
Formulari d’inscripció online

Com inscriure’s

Modalitat online

Els grups es faran per ordre d’inscripció amb el número d’entrada. En el cas que en el període d’inscripcions (del 4 al 21 de juny de 15:30 a 17:30) es sobrepassi la ràtio es faran els grups per sorteig amb el número d’entrada. S’establirà un nombre mínim d’alumnes per a cada activitat, si el nombre d’inscrits no arriba al mínim establert (8 nens), no es farà l’activitat. Al mes de Setembre també s’obrirà període d’inscripció el 12 de setembre. El procés de selecció serà el mateix que a juny però només amb les places sobrants. Amb els inscrits abans del 3 de setembre començaran les extraescolars el dimarts 1 d’octubre si tenen el mínim establert per grup. Totes les inscripcions posteriors començaran només si tenim places disponibles.

No s’acceptarà cap fitxa d’inscripció que no adjunti la fotografia, la fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne i la normativa signada. Si el nen/a ja ha fet extraescolars al centre només hauria de presentar la fitxa d’inscripció ja que la resta de documentació la tenim a l’AMPA.

ESPEREM QUE US AGRADIN

Des de la vocalia d’extraescolars planifiquem i organitzem les activitats relacionades amb l’esport i el lleure fora de l’horari escolar. Hi ha tant activitats dirigides als nostres fills i filles, com activitats adreçades als pares i mares.

CONTACTA AMB NOSALTRES: extraescolars.ampalasinia@gmail.com

Coordinador d’extraescolars: Ferran – Tel: 622 399 956