CELEBREM SANTA CECÍLIA AMB EL GRUP AMBAUKA
25/11/25El 20 de novembre, hem celebrat la festivitat de Santa Cecília, patrona de la música, amb una visita molt especial: el grup musical Ambauka ha vingut a la nostra escola per omplir-la de ritme, alegria i molta energia.
L’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial ha pogut gaudir d’un concert vibrant, ple de cançons que coneixen i estimen. Hem cantat, hem ballat i, sobretot, hem participat moltíssim, endinsant-nos en la música d’una manera divertida i plena de vida. Ens ho hem passat molt i molt bé! 
Durant l’actuació han sonat algunes de les seves cançons més conegudes, com: “Bon profit”, “Fem una festa” i també una de les més esperades com “El drac Qüí”, que ha entusiasmat els infants i els ha fet cantar amb moltes ganes.
Aquesta celebració ha estat una oportunitat per recordar la importància de la música i per compartir un moment màgic com a comunitat educativa.





















