CS2 Museu Thermàlia
Els alumnes de CS2 han anat al Museu Thermàlia de Caldes de Montbui, han fet un taller de gravat on han hagut de crear diferents formes sobre una planxa i després hi han afegit pintura de dos colors. Els hi ha quedat molt bé! ara ja s’ho podran endur a casa.
CS2 Museu Thermàlia Llegeix més »
