3a Reunió Assemblea de Classe
Avui hem fet l’última Assemblea de Delegats de Classe d’aquest curs. Volem felicitar a les famílies per la feina que han fet al pati, ens ha agradat molt!!! Avui els alumnes de CS hem sortit al pati de sorra i podem dir que el circuit de rodes és molt divertit. Els alumnes de P5 hem […]
3a Reunió Assemblea de Classe Llegeix més »



