CS1 visita el campus arquelògic de Palau
Els alumnes de Cicle Superior 1 el dimarts 20 de gener hem anat al Campus Arqueològic de Palau-solità i Plegamans. Hem fet d’arqueòlegs, hem visitat una tomba egípcia i hem après moltes coses sobre els egipcis. Ens ho hem passat molt bé.
CS1 visita el campus arquelògic de Palau Llegeix més »
