Nom de l'autor: admin

Comiat MªTeresa Molist

Una altra de les emocions fortes que vivim aquests dies és el comiat de les companyes i companys mestres que es jubilen. Enguany li ha tocat a la Maria Teresa Molist. Moltes gràcies per la teva dedicació durant tants anys i molta sort i felicitat en aquesta nova etapa!  

Comiat MªTeresa Molist Llegeix més »

Festa de comiat 6è

Com cada any vivim dies d’emocions. I sens dubte una de les més fortes és el comiat dels nois i noies de sisè. La majoria han passat 9 anys creixent i aprenent en aquesta escola, i els mestres també hem après molt de vosaltres! Us desitgem molta sort i us trobarem a faltar!  

Festa de comiat 6è Llegeix més »

El carrer

Avui divendres 26 de maig, els Diables i Castellers hem anat a donar un tomb pels carrers que estan al voltant de l’escola, hem descobert el nom dels carrers, els números de les cases i hem estat penjant cartells cívics per conscienciar als Calderins de la importància de ser sensibles a l’entorn i cuidar els

El carrer Llegeix més »

Càpsula del temps

Els Castellers i Diables hem estat fent hipòtesi, escrivint missatges de com ens imaginem què serem en un futur, quins objectes nous hi haurà… Hem creat dues càpsules del temps i els hem posat a dintre. A més a més hem fet un forat d’un metre quadrat i hem estat cavant fins que ens hi

Càpsula del temps Llegeix més »

Sortida a Rukimon

Avui divendres, hem anat a Canyamars a aprendre i a gaudir dels rucs, els hem pentinat, raspatllat, els hem utilitzat com a mitjà de transport de llenya i moltes coses més. Per veure’n un tastet, cliqueu a la fotografia.

Sortida a Rukimon Llegeix més »

Festa de Sant Jordi

Tota l’escola hem celebrat Sant Jordi amb una gran festa! Hem fet gimcanes de jocs: Els nens i les nenes d’EI3, CI2, CM2 i CS1 han ballat unes danses que tothom hem pogut gaudir: EI3: la dansa dels amics CI2: Patatuf CM2: Entrada Galop i Sarda Tic CS1: Virulet I a la tarda alguns pares

Festa de Sant Jordi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut