SANT JORDI

A l’escola hem celebrat la festivitat de Sant Jordi fent moltes activitats durant uns dies. Els nens i nenes de tota l’escola han preparat escrits de diferents tipologies: contes, còmics, poesies…

A la classe dels Oscars hem fet endevinalles, ha estat tot un procés fins a crear les nostres. Primer hem hagut de llegir-ne moltes, també hem fet rodolins i finalment hem escrit les nostres endevinalles de plantes i animals.

Hem fet uns dracs ben divertits que hem exposat al vestíbul amb les endevinalles. Com que també hi havia els treballs de tots els altres cursos ho hem anat a veure.

Ha estat una setmana molt enriquidora que ens ha motivat a llegir i escriure.

També vam ballar una sardana tots al pati i vam anar a veure la llegenda de Sant Jordi interpretada pels nens i nenes d’E.I 5 que ens va agradar molt i molt.