Projecte 6è B

Hem finalitzat el projecte “Com aprenem a adaptar-nos i a cuidar-nos al llarg de la vida?”, una proposta que ha permès connectar diferents aprenentatges amb situacions reals i significatives.

A partir de diverses subpreguntes, hem investigat com s’adapten els éssers vius al seu entorn, com es reprodueixen els animals i les persones, i com canviem al llarg de la vida. Hem treballat aspectes com els ecosistemes, la reproducció humana, l’embaràs i els canvis físics, emocionals i socials propis de la pubertat i l’adolescència.

El projecte ha culminat amb la creació d’un producte final amb impacte real: una guia titulada “L’adolescència mola”, pensada per ajudar altres adolescents a entendre els canvis del cos, el cervell i les emocions, així com la importància de tenir hàbits saludables.

Per tancar el projecte, hem realitzat una presentació a les famílies on hem compartit tot el procés d’aprenentatge i els resultats finals.

Un projecte que ha fomentat la reflexió, el coneixement del propi cos i el desenvolupament d’hàbits de vida saludables, tot donant sentit als aprenentatges a través d’una experiència real i compartida.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut