VISITEM LA PARADETA DE SANTA LLÚCIA DE L’ESCOLA

Avui dia 2 de desembre molts nens i nenes de la classe han explicat que ahir van començar el seu calendari d’Advent, aprofitant aquesta conversa hem anat a veure el calendari d’Advent que tenim a l’escola que es troba just al costat d’una paradeta de la fira de Sta. Llúcia, hem pogut observar la decoració de Nadal, les figuretes del pessebre i els mini tions. Ens ha encantat!!

Mentre esperàvem a que tots acabessin de veure la paradeta, ens hem esperat al sofà del vestíbul, i estàvem tant ben posats que hem aprofitat a fer-nos unes fotos de grup 😉