VISITA DE LA DEIXALLERIA MÒBIL

A l’escola ens ha vingut a visitar la DEIXALLERIA MÒBIL. La Montse, ha estat la encarregada d’explicar-nos a partir del conte: “QUIN DESASTRE!!” la importància de tenir cura del nostre planeta terra. A partir de la història del Manel, un pagès que treballa la terra… ens ha conscienciat i ensenyat a fer el reciclatge dels residus de forma correcta.

També hem pogut veure la furgoneta que fan servir per fer la recollida de material tòxic, residus que no podem llençar als contenidors que tenim a casa i/o a l’escola.

Ha estat molt interessant!! I sobretot, ens ha fet veure el paper tant important tenim tots i totes nosaltres a l’hora de contribuir a tenir cura del planeta. Si cuidem la terra, aquesta respira i si ella respira, nosaltres també!!.