TIÓ I REIS

L’ultima setmana d’escola vam fer unes activitats plenes de màgia i d’ emoció.

Ens va arribar una carta del Tió dient que s’havia perdut al bosc de l’escola, per tant de seguida vam pensar que l’havíem  d’ anar a buscar. Vam sortir de l’escola molt contents i cridant Tióoooooo ben fort per veure si ens sentia ….però res de res. Vam començar a buscar per tot arreu, darrera els arbres, entre els matolls……però l’estona passava i ningú el trobava.

De sobte i per sorpresa, alguns nens i nenes el van descobrir amagat entre les branques d’un arbre petitó arran de terra. Quina alegria!!!! Tothom el volia agafar però pesava tant que gairebé no el podíem treure del seu amagatall. Finalment el vam poder treure i tothom el va poder mirar i tocar de ben a prop.

Quan va arribar el dia de fer-lo cagar li vam cantar una cançó i després d’uns bons cops de bastó va cagar un pilot de neules i torrons per esmorzar a la classe tots plegats.

Després de les fetes de Nadal vam arribar a l’escola i vam descobrir que els reis també havien passat per deixar-nos regals i joguines per la classe. Ens vam posar molt contents!!