SANT JORDI 2022

La classe de la FROZEN aquest any per celebrar ST. JORDI ens vam inventar un conte entre tots i totes: “LA PRINCESA GRANOTA”. Vam dibuixar els personatges i els vam enganxar en un full on haviem fet una tècnica d’art amb escuma i colorant alimentari per fer el fons. Com a manualitat vam fer una rosa de gomma eva que anava enrotllada a una càpsula de cafè. I tant el conte com la manualitat la vam exposar al vestíbul.

Vam anar a veure la paradeta de St. Jordi que l’Ampa va posar amb llibres a l’entrada de l’escola. Vam escollir el conte: “AIRE”

També, pels volts del dia de St Jordi, ens van venir a visitar uns quants nois i noies d’Ampans, que ens van portar uns titelles de la Llegenda de St Jordi per pintar i després ens van fer la representació del conte a l’aula de psicomotricitat. Ho van fer molt i molt bé !!! (Podeu veure les fotos a instagram)

Vam ballar el Galop i la Sardana juntament amb la resta de nens i nenes de l’escola.

I per acabar-ho de celebrar, els nens i nenes d’EI5 ens van representar la Llegenda de St Jordi i a tots i totes ens van emocionar!!!