PLANTEM LLAVORS DE CARBASSA

El passat 24 de Novembre vam anar juntament amb els nens i nenes de la classe de la Peppa Pig a veure les cuineres, ens van explicar com fan la “sopa de carbassa” de l’escola. Ens han ensenyat els estris que utilitzen per fer-la i els ingredients que hi fiquen i que hem vist que són una mica diferents que els del conte.

Ens van donar unes quantes llavors de carbassa i vam pensar què podriem fer amb elles i alhora vam cridar: plantar-les!!

Però on les plantem? I què necessitem?

• un pot
  • sorra del sorral
  • No! terra dels arbres
  • No! cotó com les llenties

Davant del dubte….vam decidir preparar tres pots, vam posar-hi el nom i vam anar a buscar sorra del sorral, terra dels arbres de l’entrada de l’escola i cotó. Vam enterrar ben enterrades les llavors de carbassa i les vam regar.

Vam buscar un raconet a la classe ben bonic i cada dia les anàvem regant.

Al cap d’uns dies, ja veiem que al pot de la terra hi sortien algunes fulletes i a la del cotó també es veia com trencaven les llavors, i la de la sorra del sorral res de res. Vam arribar a la conclusió que la sorra del sorral no és bona per plantar.

I la nostra sorpresa al tornar d’aquests dies de pont….és que ja ha començat a crèixer una planteta del pot que tenia el cotó!!