LA CARBASSA

Aquests dies hem estat treballant diferents propostes relacionades amb la tardor, una d’elles ha sigut LA CARBASSA.

A l’aula hem fet un treball d’escolta estructurada amb l’àlbum il·lustrat “Sopa de Carbassa”, hem pogut treballar estratègies lectores com les prediccions i les visualitzacions.

Aprofitant que teníem carbasses al nostre raconet de la tardor, les hem observat, olorat  i tocat per fora i per dins, ens hem trobat que la més gran tenia molt poques llavors i molt petites i l’altre, que era més petita, sí tenia llavors, però era buida per dins!!

L’endemà ens vam plantejar si seria possible pintar amb carbassa, igual que vam pintar amb les magranes perquè tenien suc.

Hem anat a buscar paper d’embalar blanc i hem comprovat que no podíem pintar perquè era massa dura!!

I llavors, com podem fer perquè sigui més tova?? Els nens i nenes de la classe de la Frozen han plantejat diferents hipòtesis, entre elles posar-les al forn… i on podem trobar un forn a l’escola??

• A LA CUINA!! (han dit tots/es )

I hem anat a veure les cuineres de l’escola i els hi hem demanat si ens podien posar els trossets de carbassa al forn i a la tarda els recolliríem per comprovar si pintaven.

I SORPRESA…..

Hem pogut pintar tot el mural amb la carbassa cuita al forn!!