HEM ANAT A VEURE LES CUINERES

Aquest passat dimecres dia 24 al menú de l’escola  hi havia crema de carbassa. Ja que nosaltres fa dies que treballem temes relacionats amb el conte Sopa de Carbassa, de la Helen Cooper, vam pensar de demanar a les cuineres si ens podien explicar quina era la seva recepta de cuina per fer la crema de carbassa.

Vam anar al menjador de l’escola  i un cop allà ens van explicar com feien la crema de carbassa i quins eren els ingredients que elles hi posaven, alguns una mica diferents dels que utilitzen els protagonistes del conte.

També ens van ensenyar alguns dels estris que fan servir per cuinar. Comparat amb les olles i d’altres estris  que tenim a la cuina de casa nostra tot ens va semblar gegant!!

Finalment, els nens i nenes que ens vam quedar a dinar a l’escola vam poder disfrutar d’una boníssima crema de carbassa.