EXPOSICIONS ORALS

Durant el 2n i 3r trimestres tots els alumnes d’EI3 i EI4 han fet la seva exposició oral. Els d’EI3 ens han explicat  vivències pròpies a través de fotos que han enganixat en una cartolina i els d’EI4 el seu conte preferit.

Moltes gràcies, mares i pares, pel vostre esforç i suport a l’hora de preparar les activitats d’expressió oral dels vostres fills i filles!

Les exposicions orals ens permeten per una banda fomentar i reforçar l’expressió oral, i per una altra banda, guanyar confiança i seguretat a l’hora d’expressar-nos davant un públic. També ens ofereixen la possibilitat de  treballar els hàbits que cal tenir presents quan escoltem a algú que ens està explicant coses (mirar als ulls de qui ens parla, seure bé, escoltar amb atenció, aixecar la mà si volem fer una pregunta….)

Mireu que bé  ho han fet!!