CASTANYADA

Avui 29 octubre hem celebrat a l’escola la Castanyada!!!

Al matí hem vist el conte d’ombres xineses de “La Castanyera”. Després hem buscat castanyes pels raconets de la nostra classe tot cantant la cançó:

Castanyes i panellets
buscarem pels raconets.
Si no n’hi ha,
no en podrem menjar.
Si en trobem,
ens n’atiparem”

Em trobat moltes castanyes amagades!!

Després d’esmorzar em pujat al pati de primària ha ballar la nostra dansa i veure com ballaven la resta de nens i nenes de l’escola.

A la tarda hem rebut una visita molt especial, una mare castanyera, li hem fet un regalet que hem preparat durant la setmana i després ens ha acompanyat a veure com es torren les castanyes, ens han donat una paperina per cada un de nosaltres i ens les hem menjat al pati de primària i hem ballat una mica abans de marxar cap a casa.