BONES FESTES I FELIÇ ENTRADA D’ANY 2022!

Aquí us deixem les fotografies d’aquests últims dies del primer trimestre a l’escola. Han sigut dies de moltes emocions, de pessigolles a la panxa, de nervis (dels bons, d’aquells que ens recorden que les festes de Nadal i les vacances són a prop). Aquests dies a l’escola hem rebut la carta del Tió que ens demanava ajuda perquè s’havia perdut al bosc, i ell volia ser amb nosaltres a l’escola, el vam anar a buscar i el vam trobar! També hem fet unes postals de Nadal molt boniques, que arribaran a casa en breu, hem preparat els nostres àlbums, per poder-los veure a casa aquestes festes. També hem pensat en desitjos bonics que hem compartit amb tota la comunitat educativa, hem fet la carta als Reis d’Orient, i també hem cantat nadales i hem fet cagar el Tió! Han sigut dies de compartir, de pensar en els altres, dies realment màgics!

Famílies, us desitgem que gaudiu molt d’aquestes festes de Nadal i de l’entrada al nou any 2022! Ens retrobem al gener, amb moltes ganes, i amb els braços oberts. MOLT BONES FESTES!