5èB- Reptes físics cooperatius

Els reptes físics cooperatius són situacions d’aprenentatge  que ens proposen un objectiu a assolir, però cal que tots els components del grup hi posem de la nostra part, ens ajudem entre nosaltres I ens adonem que tots som importants per tal d’aconseguir-ho. 

Ens hem organitzat en grups i hem anat passant pels cinc reptes físics cooperatius proposats ( el cuc blau, creuar el riu, la cascada, pica en equilibri i saltar a corda).

Comencem fent un joc d’escalfament I acabem la sessió parlant I reflexionant sobre com ens hem sentit en el grup i en els diferents reptes, quina ha estat la nostra aportació I què hi hem après.

El joc d’equip també ens ajuda a ser més empàtics, a col·laborar i aportar tot allò que pot ajudar a assolir el nostre objectiu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut