Acabem el mes de maig classe del Desert!

Aquí us deixem les propostes de la setmana:

PLANIFICA’T Planifica les teves tasques amb aquest document: Planificació setmanal CI
LINGÜÍSTIC-MEDI T’has fixat en les potes dels ocells? Són totes iguals? Aquí podeu descarregar la Taula de classificació d’aus que us proposa el text anterior.

Saps que alguns ocells fan viatges molt llargs cada any? Es diu migració.

REPTE MATEMÀTIC Tenim dos dous reptes: Jugar amb els sudokus i construir escultures amb figures geomètriques.
ANGLÈS Escolteu la cançó i prova de fer els gestos dels animals. Després mira aquesta plantilla i digues si poden o no fer les accions els animals. I tu, pots fer-les?
CASTELLÀ ¿Recordáis que en clase trabajamos estas palabras después de una excursión? Molino-Moler-Molinero-Molinera…Delante-Delantero-Delantal…Son las familias de palabras.
ART Què és per a tu l’escola? INSTRUCCIONS. Envia una fotografia teva amb el teu dibuix.

Fem una col·lecció de fotografies d’ocells que veiem per la finestra? Envia 2 FOTOGRAFIES D’OCELLS que vegis per la teva finestra.

MOVIMENT Continuem amb la Cursa de Colors! El color taronja lidera la classificació però encara queda molta cursa! Aquí teniu els reptes!
VALORS Hem vist com expressen l’alegria pintors i músics. ara et proposo fer una flor per saber que és per a tu l’alegria.
LECTURA Aquesta setmana: POEMES  de la primavera i els ocells. Em voleu veure recitant un poema de Joan Amades?
AUTOAVALUACIÓ En finalitzar tot autoavalua’t: CI Autoavaluació treball confinament, aquest document es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.

Bona setmana i bona feina!