BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
La setmana passada a l’aula de Cicle Inicial vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual l’Ïu ha estat l’encarregat de presentar la manualitat de El volcán a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
Després d’uns dies de vacances, avui hem tornat a l’escola. En arribar, tots i totes hem tingut una grata sorpresa, el passadís estava ple de regals!
També, durant la tarda hem realitzat l’activitat “Tarda de la joguina” en la qual els infants han pogut portar una joguina de casa i compartir-la amb els seus companys i companyes!
Tots/es teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho hem passat d’allò més bé!
Avui hem acabat el trimestre cantant nadales a la plaça de l’Ajuntament.
Ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies per venir!
BONES FESTES!!!
Tot seguit us compartim un recull de tot el que hem estat treballant a l’Aprenc del primer trimestre:
Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola!
Avui, el calendari d’advent ens ha manat fer la carta als Reis. Així doncs, cada aula l’ha preparat i les hem anat a tirar tots junts a la bústia de l’Ajuntament.
Esperem que ens portin tot el que hem demanat!
Avui hem tingut una gran sorpresa!
Ha arribat una carta a l’escola del tió, ens ha dit que s’havia perdut i que estava gelat de fred i molt afamat.
Així que hem sortit al pati a buscar-lo i l’hem trobat! Quina il·lusió!
Ara a donar-li menjar perquè es prepari per cagar molt!
El passat divendres 12 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de l’hivern al poliesportiu del poble.
Els i les alumnes de Cicle Superior van representar l’obra de teatre “Un conte de Nadal” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
Avui els infants de Cicle Mitjà hem anat a l’Ajuntament a fer el pregó de la obra de teatre “Conte de Nadal”.
Ens ha agradat molt l’activitat!
La setmana passada vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual la Gala Arriàva ser l’encarregada de presentar la manualitat de Postal Navideña a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
Avui a l’aula de Cicle Inicial hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual la Lilith ha estat l’encarregada de presentar la manualitat de Peluche de papel a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
Ja s’apropa el Nadal i a les cases dels nens i nenes d’I4-I5 ja tenen preparats els Calendaris d’Advent.
Però què és el Calendari d’Advent? No ho sabien ben bé, sabien que té números, que cada dia s’ha d’obrir, que surten xocolatines… Així que hem investigat i el Calendari d’Advent és el compte enrere per que arribi el Nadal.
Així que n’hem confeccionat un per l’aula, quines sorpreses ens esperen?!?!
Avui han vingut els nois i noies d’Aspros a l’estona del pati per dinamitzar-lo amb diferents jocs.
Ens ho hem passat molt bé jugant al limbo i al pedra, paper i tisora gegant.
La setmana passada tot l’alumnat de l’escola vam dur a terme diferents activitats artístiques per celebrar la VIII Setmana de les Arts. L’edició d’aquest any ha girat entorn al Modernisme, ja que l’any 2026 estarà dedicat a commemorar l’arquitecte català Antoni Gaudí i Cornet.
Dins de les activitats de la VIII Setmana de les Arts, els alumnes d’educació Infantil i CI vam anar a Lleida per visitar el Museu de Lleida.
Ens ho vam passar molt bé!
Dins de les activitats de la VIII Setmana de les Arts, els alumnes de CM i CS vam anar a Lleida amb tren per visitar els seus edificis modernistes.
Ens ho vam passar molt bé!
Avui a l’aula de Cicle Inicial hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual la Dana Balagué ha estat l’encarregada de presentar la manualitat de Muñeco de fieltro a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.