HALLOWEEN FUN
05/11/20The children at Escola Mestral have carried out differents activities to celebrate Halloween: games, songs, ridles, stories, poems…
Here is a sample. We hope you enjoy it!

The children at Escola Mestral have carried out differents activities to celebrate Halloween: games, songs, ridles, stories, poems…
Here is a sample. We hope you enjoy it!

Els nens i nenes de la classe de quart hem fet un taller de notícies “boges”.
Com aquest any no hem pogut dur a terme el tradicional “Mercat de tardor”, cada alumne de l’escola ha elaborat el producte que teníem previst vendre, una bosseta de roba decorada per ells mateixos/es!
Aquesta bossa la farem servir per a emmagatzemar el material d’aula.
Per tal de dona la benvinguda a la tardor, els alumnes de l’escola hem realitzat el ja tradicional passeig de tardor per la llera del riu.
Ens ha agradat molt poder contemplar els colors de la tardor!
Per donar la benvinguda a la Tardor, els nens i nenes de l’escola Mestral anirem el divendres 30 d’octubre, durant la tarda i respectant els grups estables, a passejar per la llera del riu.
Aprofitarem la sortida per contemplar el paisatge de tardor tot recollint fulles i altres elements que caracteritzen aquesta estació de l’any.
Donada la situació actual, aquest any no podrem dur a terme el nostre tradicional “Mercat de tardor”. Tot i així, cada alumne elaborarà el producte que teníem previst vendre, una bosseta de roba decorada per ells mateixos/es que actualment fem servir per a emmagatzemar el material d’aula.
Bona castanyada!
Els nens i nenes de quart hem estat realitzant experiments i ens ho hem passat d’allò més bé!
Als nens i nenes de la classe de quart ens encanta explicar els llibres que hem llegit al “Club de lecura”.
Al llarg d’aquesta setmana, tots els nens i nenes de l’escola i de l’escoleta hem anat a l’hort a plantar cols, enciams i espinacs.
Ara, haurem de regar i cuidar bé l’hort per poder collir els fruits!
Els nens i nenes de l’escola ja hem iniciat els tallers de plàstica. En aquests tallers es treballen diferents autors/es i vàries tècniques artístiques que ens permeten desenvolupar el nostre gust per l’art.
Ens estan agradant molt!
El passat 14 de setembre vam iniciar un nou curs escolar…
En sonar els primers acords de la música que dóna la benvinguda i indica l’entrada a l’escola, tots i totes hi vam accedir d’una manera una mica canviada de com ho recordàvem, però tot i així, teníem moltes ganes… havien passat gairebé sis mesos des de l’última vegada que hi havíem entrat!
Uns, ens sentíem contents, altres, excitats, il·lusionats, alegres, nervioses, expectants… i així un gran nombre d’emocions que van omplir per fi, els diferents espais de la nostra escola.
Ara aquestes emocions les tenim penjades a l’entrada de la nostra escola i així podrem recordar com ens vam sentir el dia que ens vam retrobar. Esperem passar un gran curs plegats!
També us voldríem agrair, a vosaltres, les famílies de l’escola, per la tasca realitzada durant els mesos passats i per la comprensió i la col·laboració mostrada durant els primers dies a l’escola.
Moltes gràcies! Junts fem escola!