CM

Espai dedicat als alumnes de Tercer i Quart

PASSEIG DE TARDOR

Per donar la benvinguda a la Tardor, els nens i nenes de l’escola Mestral anirem el divendres 30  d’octubre, durant la tarda i respectant els grups estables, a passejar per la llera del riu.

Aprofitarem la sortida per contemplar el paisatge de tardor tot recollint fulles i altres elements que caracteritzen aquesta estació de l’any.

Donada la situació actual, aquest any no podrem dur a terme el nostre tradicional “Mercat de tardor”. Tot i així, cada alumne elaborarà el producte que teníem previst vendre, una bosseta de roba decorada per ells mateixos/es que actualment fem servir per a emmagatzemar el material d’aula.

Bona castanyada!

EMOCIONA’T!

El passat 14 de setembre vam iniciar un nou curs escolar…

En sonar els primers acords de la música que dóna la benvinguda i indica l’entrada a l’escola, tots i totes hi vam accedir d’una manera una mica canviada de com ho recordàvem, però tot i així, teníem moltes ganes… havien passat gairebé sis mesos des de l’última vegada que hi havíem entrat!

Uns, ens sentíem contents, altres, excitats, il·lusionats, alegres, nervioses, expectants… i així un gran nombre d’emocions que van omplir per fi, els diferents espais de la nostra escola. 

Ara aquestes emocions les tenim penjades a l’entrada de la nostra escola i així podrem recordar com ens vam sentir el dia que ens vam retrobar. Esperem passar un gran curs plegats!

També us voldríem agrair, a vosaltres, les famílies de l’escola, per la tasca realitzada durant els mesos passats i per la comprensió i la col·laboració mostrada durant els primers dies a l’escola.

Moltes gràcies! Junts fem escola!